20 Ocak 2015

Hepsi beş para etmez. Bir tek sen...

Bütün kadınlar aptal Sen hariç

Merhaba Hariç Kadın

Bir tek sen varsın kadın, ötekiler beş para etmez biliyorsun değil mi? Tabii ki biliyorsun; beni heyecanlandıran, baştan çıkaran, aklımı alan... Bayılıyorum sana!

Hani adam dediğin benim gibi olur ya valla kadın dediğin de senin gibi olur. İşte bu yüzden ıskalayamazdım seni, arkamı dönüp gidemezdim, anlatmadan da duramazdım beyinler yakan o asaletini. Elbet ben öğretmeliydim onlara senin zirve zarafetini...

Kusura bakma, bugün sana ihanet etmeye karar verdim. Şaka değil bütün sırlarını paylaşacağım diğerleriyle ki herkes bilsin gerçek kadın nasıl olmalı! Bilsin ki bir değil birçok kat büyüsün âlemin kantarında kadın; yolu tıkamak yerine yollar açsın, silinmeyen derin izler bıraksın...

Öyle süslü cümleler, edebî metinler 'vay bee' ifadeler yok bugün! Kızgınım çünkü dünyanın yarısı, iyi ya da kötü, bir şekilde üretirken öteki yarısı hunharca ve hesapsızca tüketiyor. Abuk subuk takıntılar, türlü çeşit saplantılar, yazık günah yaklaşımlar yok etti, aldı götürdü dünyanın kadın tarafını. Sert ve agresifim bugün, sen üstüne alınma zira dedim ya bir tek sen kaldın! İstiyorum ki sana benzesin kadın, sana bezensin dünya.

Haa, bir şey daha! Binlerce yıldır hiçbir işe yaramayan ve yarasalar gibi ortalarda dolanan, erkeği tamamlayan değil de âdeta onun cinsel zevklerini tatmin eden bir ihtiyaç giderici olarak varlığını sürdüren 'puzzle'ı yarım bırakan kadının utanması gerekirken sanki bütün bunlar normalmiş gibi davranması anlaşılır şey değildir ki eminim bunu sen de anlamıyorsundur. Öyleyse söyler misin bana, tek amaçları beyaz balinalara yem olmaktan ibaret, merasim yeşili planktondan ne farkı var kadının? Bir yerlerde savaş çıkıyor, kadın yok! Birilerine işkence yapılıyor, kadın yok! Çocuk ölüyor, kadın yok! Kanser yayılıyor, kadın yok! Kadın ölüyor, kadın yine yok! Peki, nerede kadın? Tabii ki televizyon başında, dizi kadrajında, olmadı sinema salonunda ya da güzellik uykusunda veya süt banyosunda... Buralarda da mı değil, tamam demek ki aldı uykusunu, o şimdi tırnak makyajında ya da komşu kınasında... Haa, buralarda da yoksa bil ki burun ameliyatında yahut alışveriş platformunda ama arama; asla yoktur kadın çözüm yolunda!

Sana bir şey söyleyeyim mi hariç kadın? Cidden farklısın onlardan ve ben acıyorum bu kadıncıklara... Sen hiçbir zaman geri durmadın, sorunun parçası değil parçalayıcısı oldun hep. Bilim adamı, lider, mucit, sanatçı, iş adamı doğurmanın yanı sıra bunları bizzat olmayı da amaçladın ve de basardın! Öyleyse 15 Mart 2030'un kadınlarına hem de şimdiden ışık tuttuğun için önünde saygıyla eğilmeliyim bugün! Sevmem ben öyle 'iyi ki varsın!' falan demeyi ama bunu ilk defa içimden gelerek ve isteyerek söylüyorum: İyi ki varsın hariç kadın ve oradasın.

Sen rahat ol şimdi, neslinin tükenmesine izin vermeyeceğim ve bugün bitecek yalnızlığın. Aklını alacağım bütün aptal kadınların. O hâlde geriye yaslan ve tadını çıkar olacakların.



Satın Al

Satın Al

Bütün Kadınlar Aptal (Sen Hariç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder